Sims blogg om Sims

Alla inlägg under september 2013

Av Jessica - 30 september 2013 09:31

Japp... är lite sjuk... satt hela kvällen igår & letade efter Midnight Hollow gratis.. men aja... Fast har ont i magen nu iaf.. ska spela lite nu iaf... kolla in lite på msp.. Hehe hade inget att göra nu så det gör jag! Men aja... hérrååå ;)  

Av Jessica - 29 september 2013 17:04

Detta är ett sent tidsinställt inlägg!


Det har kommit en ny värld till sims! Det är bara att utforska! Men denna stad är ju såklart underlig!


  • Är du trött på att känna dig malplacerad?
  • Less på att må dåligt för att ingen annan är som du?
  • Trött på grannarna som säger åt dig att njuta av allt det "sköna" i er lilla "köping"?


Då ska du komma till Midnight Hollow, där det är toppen att vara unik!

Livet är hårt och folk har alltid något att säga om dig. "Alla hennes makar dör mystiskt och plötsligt" eller "Jag tror att liemannen är far till hennes son" eller "Jag är ganska säker på att hon är en mördare" ... Var får de allt ifrån??

Jag flyttade hit för att komma bort från det "normala" livet och hitta ett liv som är normalt för mig. De kan behålla sina "stjärnor" och "kuster", jag skulle välja min hundraåriga viktorianska herrgård, det ödsliga landskapet och de intressanta grannarna åtta dar i veckan.

Jag hoppas verkligen att det blir du nästa gång! Och då snackar jag om vem som blir min nya granne inte det där mordtjafset, BSDV.

Vi ses i Midnight Hollow!

-- Olivia Gast


(Detta här över är kopierat från TheSims3.com!)


Själv tycker jag att det är kul med nya världar! Ska hitta den gratis (om den finns gratis)!! Såjaaa...


Spelet ska igång ;) Men det roliga med denna värld är att man får en sak s man kan ha en affär ;)!! :) YEEY


Inlägg om vart du laddar ner den kommer senare! Om jag hittar den vill säga!


Have a great day!

 

Av Jessica - 27 september 2013 20:01

Så felstavat på rubriken!! Men ajja jag kommer inte in på blogg (why??) så jag är tillbaka här... jjag har just nu inte så mycket tid att spela! Måste plugga till prov osv. Vi hade matte-prov i Onsdags, NO-Prov nästa vecka & sedan ett SO-prov! Så har lite att plugga till! Men oroa er inte! Jag tänkte ställa upp Chaossims "Gör en sim som ser ut som en kändis" tävling! Måste komma på en bra idé hon har ju bara inte något pris :((( Men jag kan ha en tävling! Där jag kan skicka något från store? Kanske... Något hår, en klänning eller ngt! MEN HAR JU INGET TEMA! Men på denna tävling jg kommer ha (om jag har någon) så kommer priset nog va 200 simpoints att få något från store! Önska inlägg? Få önska en sims familj? Få en sims familj med hus + önske inlägg? MÅste på toa....


TOE PAUSE.....

 

TILLBAKE FRÅN TOEN!

 


Okej såå.... liksom... Iallafall ska jag tänka ut något! Men vet nu vilken kändis jag ska ha! Men det säger jag ej!


En ledtråd: Börjar på L i förnamn & efternamnet börjar på H! Är tjej! Med i en väldigt poppis serie, där hon börjar på A i denna serie! The A Team ;)   Denna serie kan man se på Swefilmer.com! Har (typ) 4 säsonger med 5:an på gång! ||| <3 Men aja... tänkte titta om Laup.nu var uppe! Sen så MÅSTE Jag fixa designen till typ ba där de står: JJsims ;) ♥


eller något sånt!! Men nu ska jag fixa nytt lösenord!!! sÅÅÅ.... SPELA LITE NÄR DE ÄR HELG IMORGON! Äta popcorn kanske? Åt fattiga riddare till mat.... Skolans mat är inte så god ;( Men man får stå ut typ 2 år till innan man kan byta till bästa skolan ever(enligt många) och den kallas nu då för Västra! :) Men finns en annan också som dom kallar västra fast med lågstadie! Kanske säger någon dag hur ja hur gammal jag är! Jaah kanske deni! En vecka kvar till test på träningarna! Förresten jag åker Konståkning om ni ej fattat de kanske? Hoppas jag klarar dom!  Ska köra så mycket jag kan den sista veckan! känns skönt att jag har en ganska stor chans att klara båda mina tester! Ska ta 1 - 1! Har grund - grund! Men snart sååå! Skit mycket träningsvärk sen va jag så himla knäpp & lämna(eller råkade faktiskt göra de) mina nycklar hos en kompis! Så jag & mamma får fixa de säkert imorgon! Skrivit i en halv timme? opp opp opp!!!!! men sätter igång med att spela nuda! Ska se om jag kan göra någon Photoshoot Sim som är bra nog att ha som kanske något? Kanske kan redigera den & skriva


Tävling♥ Senaste inlägg här!

 


SOm jag kan sätta i menyraden! Men ses sen!!!!

Av Jessica - 25 september 2013 15:39

Jag byter blogg!Nya bloggen heter:


JJsims.blogg.se!


Den ska jag fixa designen på nu! men aja... så görs ikväll? den ska ni ju inte svara på! men ska kopiera alla inlägg (typ) nu från denna blogg! eller downloads & bra inlägg!

Av Jessica - 25 september 2013 15:13

HEJ JOO.... MIN BLOGG ÄR USEL JAG VET!!! Men man måste bara få upp så att jag får mer besökare så blire mer uppdatering osv.! och Chaos är tillbaka! hoppas ni gillade inlägget med downloads! 3 downloads! Jag vet att jag inte ändrar kategorier (typ...) men det är för att jag inte orkar! Kommer säkert flytta till blogg.se nu också! för jag tycker de är lite jobbigt med bloggplatsens grejsimojser osv.! T.ex kan det ta 20 minuter(om man har en stor bildfil) att ladda upp en bild ;( såå.... aaa... man kanke kan ha video här men där är de mycket bättre! Såå.. Namnet(jjsims) kommer finnas på blogg.se också! men nu ska jag fixa de... byebey!   Ska börja spela lite nu också!

 

 

Av Jessica - 24 september 2013 18:30

Tidsinställt inlägg som (förhoppningvis) kommer upp!

 

Brukar du spela ett litet bonde liv med massor av djur & trädgård? Här! Här får du det!

 

         

                              

Ridbana, stall, 3 sovrum, 1, ½ badrum! Stor källare!

 

Detta hus hittar du här:

   

 

Loretta pose pack av Skylar!

  (finns många fler poser!)

 

Dessa poser är väldigt fina! De är kärleksposer + vänskaps poser! Detta tyckte jg var väldigt bra i ett enda pose pack!

 

Väldigt fint målade Krigs tavlor!

   

Bläddra ner lite så hittar du dem!

 

Stimmig? gillar u att slåss? detta är något för dig då!

 

Allt detta är inte säkert att det är virus fritt! men det tror jag iaf!

 

Av Jessica - 24 september 2013 17:44

Okej som ni ser så ser designen konstig ut?


DET ÄR JU HÖST DESIGNEN!


Men... aaaaa.......


Tänkte fixa bakgrunden ;) men sålänge... får ni nöja er med en konstig sak! & Jag ka försöka märka dom flestabilder jag har med:


JJSims ♥


Så om jag har en bild som det inte sår något  på så kommer jag säga att jag tagit det från någon annan eller kanske att jag inte orkat!


Men tänkte spela lite nu & fixa designens bakgrund först! Headern blev sådär... men ja.. b'ttre än ingen ;)

ses senare!

   

Av Jessica - 23 september 2013 19:20

  Nu är jag trött OKEEYY???

Mitt sims vill lixom inte sätta igång....

Nu vill jag faktiskt göra en nya design för jag pallar inte med den där konstiga fula jag har nu.. Ta inte illa på Deigen...

Tiitta på Ffantas blogg nuue...


Som en lista varför jag inte bloggat.. men ja
...

NYYYY DESIGN PÅVÄG!


Tänkte precis göra den på min andra skol dator sen kom jag på att jag inte hade bilderpoå den (typsikt) SÅÅÅEE.... Vi ska vänta lite ba... Desigen LOVAR jag kommer upp inom... 3 dagar iaf... eller beror på... Imorgon kommer jag sluta i skolan 15.30 & kommer cykla hem... är nog trött då!! Men... iaf ska jag börja lite... för jag vill göra en mer "proffencionell design så man får en bra känsla när man kommer till bloggen kikar in vågar slänga in en kommentar, fråga eller ngt! men aja.. bjuder på en fin... öhmm... bild if... ;>)

             

Öhmm... eller kanske 7 bilder hehe ;) orkade inte ladda upp så tog några fina ;) Så ska göra en design sen spela om jag hinner ngt! bye bye!

 

Translate if u dont talk Swedish!♥

Viktigt att du förstår!

 

Inga fula ord!

Alla bilder ägs av mig om inget annat sägs eller om de är nedladdningstips!

Kopiering förbjuden!

Gör gärna inte simmar som ser ut som mina eller lägg inte t.ex. ut dom på din blogg och säg att du har gjort den!

Allt som hittas är det jag lagt ut om inget annat sägs!

 

Om kommentarer/frågor!

 

Där uppe! Inga fula ord!

Leta igenom om jag svarat på din fråga eller om du skulle vela ladda ner något som jag har! (OBS! Allt CC jag har är det inte säkert att jg vet var det är nedladdat osv.!) 

 

Om du tar en bild från mig utan tillstånd:

 

Kommer jag att anmäla din blogg & blockera IP-adress! Om ni inte fått tillstånd att ha min bild på er blogg! Om en enda där ute tar t.ex. min slut bild kommer ni att blockeras och anmälas! Min header får endast tas kort på om någon tipsar om bloggen eller har vunnit någon länkning osv.!

 

  Hoppas ni nu inte slutar läsa min blogg och följ gärna reglerna!

Presentation


Hej! Nu har du hittat hit till min lilla Sims blogg! Här bloggas det om The sims 3!
Fusk, downloads, simmar att ladda ned! Checka inläggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ser du mest framemot?
 The sims 4
 The sims 3 In i Framtiden
 Nya kläder till cubus....
 Annat..
 Exoansionspaket till TS4 När jag köpt det nästa år!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nedladdnings sidor


Ovido - Quiz & Flashcards