Sims blogg om Sims

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jessica - 30 oktober 2013 07:34

Jag hann inte göra så mycket igår på simmen! Kom till näsan!

Såååe.... ska spela nu när jag har tid!

Men simmen kommer heta Andrea!

Good bye!

 

Av Jessica - 29 oktober 2013 21:02

Okeej nu är jag ledsen för dålig uppdatering!

Men just nu ska jag sätta igång spelet. Jag har ju sovit över med min kompis!

Imorgon åker jag bort lite, tar dock med mig datorn så kanske, KANSKE uppdatering!

Men ja.. har faktiskt lånat lite spel så nu har jag två expansioner till :)


Och är de bara jag som är överraskad att det faktiskt finns snygga grejer på exchange?? Asså typ möbler osv. Jag har installerat ganska många simmar nu så jag har nya kläder!

Sen har jag nya poser :)

Allmänt

Av Jessica - 26 oktober 2013 17:00

Hairstyle(Donate)

Hittas här: http://www.newseasims.com/inside-page.php?cid=1&id=524

Av Jessica - 26 oktober 2013 16:45

Detta fina hår är här:  http://eviesims.blogspot.se/2011/01/new-cc-bronzer.html

 


Av Jessica - 26 oktober 2013 16:30

Här: http://jinglestartk.blogspot.tw/2013/09/js-sims-3-tank-top-accessories-clothing.html

Av Jessica - 26 oktober 2013 16:15

Här:  http://jinglestartk.blogspot.tw/2013/10/js-sims-3-coloration-foose-knit.html#more

Kommer mer om en kvart!

Av Jessica - 26 oktober 2013 16:00

Hittas här: http://jinglestartk.blogspot.tw/2013/05/js-sims-3-eyeball-rolling-stones-dress.html#more

Mer om en kvart!

Translate if u dont talk Swedish!♥

Viktigt att du förstår!

 

Inga fula ord!

Alla bilder ägs av mig om inget annat sägs eller om de är nedladdningstips!

Kopiering förbjuden!

Gör gärna inte simmar som ser ut som mina eller lägg inte t.ex. ut dom på din blogg och säg att du har gjort den!

Allt som hittas är det jag lagt ut om inget annat sägs!

 

Om kommentarer/frågor!

 

Där uppe! Inga fula ord!

Leta igenom om jag svarat på din fråga eller om du skulle vela ladda ner något som jag har! (OBS! Allt CC jag har är det inte säkert att jg vet var det är nedladdat osv.!) 

 

Om du tar en bild från mig utan tillstånd:

 

Kommer jag att anmäla din blogg & blockera IP-adress! Om ni inte fått tillstånd att ha min bild på er blogg! Om en enda där ute tar t.ex. min slut bild kommer ni att blockeras och anmälas! Min header får endast tas kort på om någon tipsar om bloggen eller har vunnit någon länkning osv.!

 

  Hoppas ni nu inte slutar läsa min blogg och följ gärna reglerna!

Presentation


Hej! Nu har du hittat hit till min lilla Sims blogg! Här bloggas det om The sims 3!
Fusk, downloads, simmar att ladda ned! Checka inläggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ser du mest framemot?
 The sims 4
 The sims 3 In i Framtiden
 Nya kläder till cubus....
 Annat..
 Exoansionspaket till TS4 När jag köpt det nästa år!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nedladdnings sidor


Ovido - Quiz & Flashcards